…ξεχασμένα…

Παιδιά αυτά τα δυο κασκόλ, ξεχάστηκαν στην πίτα την προηγούμενη Πέμπτη!Δεν τα χει αναζητήσει κανείς προς το παρόν…Όποιος τα αναγνωρίσει στέλνει ένα μέιλ στο μπλογκ να συννενοηθούμε!

7 σκέψεις σχετικά με το “…ξεχασμένα…

  1. Λοιπόν παιδιά έχουμε δυο κασκόλ, ελαφρώς μεταχειρισμένα, χρώματος μαύρου και μπλε με γκρι ρίγες.Αρχικές τιμές προϊόντων 20 ευρώ.Η προθεσμία αγοράς ισχύει μέχρι αύριο την ίδια ώρα. Γιαυτό στείλτε τα στοιχεία σας στο email του μπλοκ άμεσα.Τέτοιες ευκαιρίες δεν χάνονται.

    υσ.Mannio ελπίζω να βοήθησα.μην πάνε χαμένα.κρίμα είναι

    Μου αρέσει!

  2. Άφραγκε, αν καταφέρεις να πιάσεις 20ευρώ από το ριγέ, δός το. Σε τυχόν περίπτωση που δεν τα καταφέρεις ας το κρατησέτε μέχρι να βρεθούμε ξανά γιατί το έψαχνα.

    Μου αρέσει!

  3. Έχω μια υποψία μήπως τα παιδιά που ξέχασαν τα κασκόλ τους να μην είχαν πάρει μυρωδιά του τι γινόταν εκεί μέσα, είδαν φως και μπήκαν έφαγαν χόρεψαν και έφυγαν… οπότε πολύ πιθανόν να μην έχουν ιδέα για blog κτλ χαχα!

    Μου αρέσει!

  4. Άφραγκε να μας συγχωράς!Την επόμενη φορά, υπόσχομαι να βγάλω κάτι καλό να πάρεις και συ κάτι ρε παιδάκι μου!Λοιπόν, όσο για τους άλλους μικρούς και μεγάλους …προφήτες, θα φροντίσω να φτάσουν στα χέρια τους τα υπάρχοντά τους λίαν συντόμως!!

    Μου αρέσει!

Σχολιασε και εσυ...