Σύσσωμη η Λαμία κατά Λούκου και Κιτσοπούλου για τον Αθανάσιο Διάκο

Με ομόφωνο ψήφισμά του το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Λαμιέων καταδίκασε την παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου, που προσβάλλει βάναυσα τη μαρτυρική μνήμη του Εθνικού μας ήρωα Αθανασίου Διάκου. Η παράσταση έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις και, ως γνωστόν, ανέβηκε στο Φεστιβάλ Αθηνών με την έγκριση του Προέδρου του Γιώργου Λούκου και με χρήματα των φορολογουμένων.

Συγκεκριμένα, αναφέρεται στο ψήφισμα:

«Αρρωστημένη απόπειρα εξευτελισμού του εθνομάρτυρα ήρωα Αθανασίου Διάκου έγινε από κάποια συγγραφέα ονόματι Λένα Κιτσοπούλου, με την θετική στάση του Διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Γιώργου Λούκου. Η κυρία Κιτσοπούλου συνέγραψε το απαράδεκτο θεατρικό έργο με τίτλο: “Αθανάσιος Διάκος: Η Επιστροφή”, το όποιο εγκρίθηκε από τον κ. Λούκο και παίχτηκε στο προαναφερθέν Φεστιβάλ.

Πιο συγκεκριμένα η υπόθεση του έργου (σε περίληψη) είναι περίπου η εξής: Ο Αθανάσιος Διάκος ξανάρχεται στην ζωή. Ζει στη σημερινή Αθήνα, δουλεύει σε ψησταριά όπου σουβλίζει αρνιά και κοτόπουλα (σ.σ. ας προσεχθεί η ειρωνεία στο ρήμα “σουβλίζει” για τον ανασκολοπισθέντα Διάκο!). Έχει υπαλλήλους Κούρδους ντελιβεράδες, ενώ είναι παντρεμένος με την Κρυστάλλω, την οποία ζηλεύει και ξυλοφορτώνει. Αυτή τον απατά με τον μετανάστη υπάλληλο του, ο οποίος και την αφήνει έγκυο. Ο απατημένος Διάκος το μαθαίνει και σφάζει τη γυναίκα του.

Όλα αυτά με την ανοχή μιας δήθεν κουλτουριάρικης δοτής ακριβοπληρωμένης διοίκησης. Όλα αυτά με χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου που εν μέσω σκληρής κρίσης – και ερήμην του – χρηματοδοτεί τις διαστροφές κάποιων. Όλα αυτά με σκοπό την απεθνικοποίηση, την αποϊεροποίηση και τον εθνομηδενισμό.

Για μας, ο Αθανάσιος Διάκος είναι ο ήρωας, ο γενναίος, το σύμβολο της αυτοθυσίας, ο ορισμός της αυταπάρνησης, ο πατριώτης, ο Έλληνας, ο Ορθόδοξος. Για μας, ο Αθανάσιος Διάκος είναι αυτός για τον οποίο κάθε χρόνο οργανώνουμε τα “Διάκεια” ως ελάχιστο φόρο τιμής στην μνήμη του. Για μας, ο Αθανάσιος Διάκος είναι παντού: Στην πλατεία Διάκου στη Λαμία ο ανδριάντας του, στην πλατεία Λαού το κενοτάφιο του, στην Αλαμάνα το ψηφιδωτό και η προτομή του, στα τιμητικά αναμνηστικά της Ι.Μ. Φθιώτιδας η μορφή του. Κυρίως όμως, είναι στην καρδιά, στο μυαλό και στην ψυχή κάθε Λαμιώτη, κάθε Φθιώτη, κάθε Στερεοελλαδίτη, κάθε Ρουμελιώτη, κάθε Έλληνα, κάθε Πανέλληνα!

Καταγγέλλουμε την Λένα Κιτσοπούλου για το προσβλητικό έργο που συνέγραψε. Καταγγέλλουμε τον Γιώργο Λούκο για την έγκριση αυτού του απαράδεκτου “έργου”. Είναι άλλο πράγμα ο σεβασμός της ελευθερίας λόγου και έκφρασης και η αγάπη για την τέχνη και άλλο η προσβολή εθνικών ηρώων και η δομική επίθεση στα συστατικά στοιχεία του Έθνους.

Ζητούμε από το Υπουργείο Πολιτισμού να λάβει άμεσα τα κατάλληλα μέτρα. Καλούμε την Ι.Μ. Φθιώτιδας, τους πέντε Βουλευτές της Φθιώτιδας και όλα τα Κόμματα να καταδικάσουν το απαράδεκτο “έργο”. Ζητούμε από τους Συλλόγους και τους φορείς του τόπου μας να αντιδράσουν.

Ως εδώ και μη παρέκει!»

πηγή

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Σύσσωμη η Λαμία κατά Λούκου και Κιτσοπούλου για τον Αθανάσιο Διάκο

  1. Στην αρχή του χρόνου είχε γίνει πρόταση να θυμηθούμε τους ήρωες του ’21 με πρωτότυπο τρόπο, τραγουδώντας στους δρόμους. Κάτι σαν τα κάλαντα. Τελικά δεν υλοποιήθηκε. Θα ήταν νομίζω κάποιο αντίβαρο σ’ αυτά τα μασκαριλίκια τύπου Κιτσοπούλου.
    Τέτοιοι μισέλληνες με πτυχίο πρέπει να πακετάρονται και να απελαύνονται με ισόβια απαγόρευση επιστροφής στην χώρα. Στην πρώτη δημοκρατία υπήρχε και ο εξοστρακισμός. Αξίζει να τον εφαρμόσουμε σε τέτοιες περιπτώσεις. Δημοκρατικά, δημοκρατικότατα!
    Εκτός κι αν δικαιούνται ένα κελλί στο Δαφνί και μάλιστα στην πτέρυγα των βαρύτατα σχιζοφρενικών. Τρίτη λύση δεν υπάρχει!

    Μου αρέσει!

Σχολιασε και εσυ...

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s