Καλοκαιρινή αιμο(πεταλιο)δοσία!

Ζέστη έχει αυτές τις μέρες δε συμφωνείτε;

Τι θα λέγατε λοιπόν για μια δροσερή λεμανάδα … αφού κάνουμε πρώτα μία στάση για να  δώσουμε λίγο αίμα στο νοσοκομείο Παίδων Αγ. Σοφία;

Την Τρίτη το απόγευματάκι όποιος θέλει ας έρθει να ..δροσιστεί!Ακριβη ώρα και μέρος συνάντησης θα ανακοινωθεί σύντομα. Για την ώρα ενημερώστε ποιοι θα μπορούσατε!

Α! και παιδιά…τόσο αίμα μας πίνουν τα κουνούπια αυτό τον καιρό ας μας τσιμπίσει και κάτι άλλο εκτός από αυτά!! Ποιός είναι μέσα;;;

18 σκέψεις σχετικά με το “Καλοκαιρινή αιμο(πεταλιο)δοσία!

  1. εε όχι βασικά δεν ήταν δικιά μου η ιδέα. εμένα απλώς με ενημέρωσαν και έκανα την ανάρτηση!
    πάντως όποιος δε γουστάρει λεμονάδα ας πιει σουμάδα!

    Μου αρέσει!

  2. Καλά και μόνο από τη λεμονάδα θα δελεαζόμουν … αλλά δε με αφήνουν να δώσω αίμα και τα πετάλιά του !

    Δώστε αιμοπετάλια να πάρετε αιμομετάλια !

    Μου αρέσει!

  3. Αντε παιδιά, μετά το σουβλάκι την Πέμπτη ανεβάσαμε αιματοκρίτη. Ολοι μπορούμε να δώσουμε λίγο αιματάκι.5 λεπτά διαδικασία σώζει ζωές.Μακάρι να υπάρχει συμμετοχή.

    Μου αρέσει!

  4. Άντε μπράβο!Συννενοηθείτε καλά μονάχα, μην μας κράξουν όπως την προηγούμενη φορά!!χαχα
    Αιμοπετάλια δυστυχώς ούτε και γω μπορώ να δώσω. Αν δεν φύγω αύριο ίσως περάσω για υποστήριξη!

    Μου αρέσει!

  5. καλημερούδια!! 🙂 ειμαστε γυρω στα 3 ατομα που θέλουν να δωσουν.. ελατε να κανουμε μια προσπαθεια να αυξήσουμε τον αριθμό..ειδικά τωρα το καλοκαιράκι οι ανάγκες ειναι ακόμα μεγαλύτερες!! και εσεις φιλοι μου που δεν μπορειτε να δωσετε μπορειτε να βοηθησετε.. παρακινώντας φίλους και γνωστούς..

    Μου αρέσει!

  6. θα παρακαλέσω την επόμενη φορά να στε πιο προσεχτικοί σ αυτά που λέτε. Δεν μπορείτε εν μέσω καυσωνα να μας ταζετε δροσερή λεμονάδα και τελικά να πίνουμε χυμό πορτοκάλι. Πάντως μπράβο σ οσους ήρθαν έστω και αν δεν μπόρεσαν να ρθουν. Και όσοι δεν μπορέσαν μια άλλη φορά.
    ΚΑΛΗΝΥΚΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!! ΝΑ ΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!

    Μου αρέσει!

  7. Εμένα δε με άφησαν να δώσω…!και ήθελα πολύ να πάρει!την επόμενη όμως φορά θα έχω πάρει κιλά και ας τολμήσουν να μη μου επιτρέψουν!αμάν πια με αυτά τα όρια!

    Μου αρέσει!

    1. χα χα!λές?τουλάχιστον θα ήμουν λίγα κιλά παραπάνω αλλά θα μπορούσα να δώσω αίμααααα!!!!!!!και να πάρει φάγαμε τόσες πίτσες πριν πάμε!τι στο καλό?

      Μου αρέσει!

      1. οχι καλέ!τυριά,ζαμπόν,μπεικον,σάλτσα μπάρμπεκιου..οτι θές είχε!καταλαβαίνεις!για να μπορέσουμε να δώσουμε αίμα!οχι οτι θέλαμε να φάμε τέτοια πίτσα!

        Μου αρέσει!

Σχολιασε και εσυ...