Ανα-ρωτώμενοι (Β’ Κύκλος) Επ03Α «Γεράσιμος Ανδρεάτος»

Μια διαδικτυακή εκπομπή του antirisis.wordpress.com

Συναντάμε, γνωρίζουμε προσωπικά και συζητάμε με μορφές ανθρώπων που κεντρίζουν το ενδιαφέρον μας.
Μορφές οικείες, προσιτές, με μεγαλειώδη απλότητα και με άγνωστες πτυχές, είναι πρόθυμοι να μοιραστούν με όλους εμάς τις δικές τους αντι-ρήσεις!
Σε μια προσπάθεια προβολής της ελπίδας που βάζει φωτιά και πατάει γκάζι για να μην την εγκαταλείψουμε.
Σε αυτό το επεισόδιο ο Γεράσιμος Ανδρεάτος.

8 σκέψεις σχετικά με το “Ανα-ρωτώμενοι (Β’ Κύκλος) Επ03Α «Γεράσιμος Ανδρεάτος»

  1. Πιό πολύ και από τα καθαρά και απλά λόγια σου, φίλε Γεράσιμε, μού μίλησε το φως που παίζει στα μάτια σου. Αυτό που βγαίνει από μέσα σου και δεν σβήνει μαζί με τους προβολείς της σκηνής. Καλή συνεχεια…

    Μου αρέσει!

  2. Αυτός ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ έχει μετανοιώσει που δεν έχει σπουδάσει. Εγώ πάντως βλέποντας πολλούς από αυτούς που έχουν σπουδάσει, θα ήθελα να του πω ότι πιθανόν αν σπούδαζε να γινόταν και αυτός άνθρωπος όπως τόσοι και τόσοι άλλοι. Πιθανόν να μην μπορούσε να πει και να νιώθει πχ αυτό που είπε: «η ευτυχία δεν αποκτιέται, αλλά αναγνωρίζεται μέσα μας. Ευτυχία είναι όταν αρχίσεις να συνειδητοποιείς ένα ένα τα καλά που έχεις στη ζωή σου και αρχίσεις να τα χαίρεσαι και να τα απολαμβάνεις» μαζί με τους άλλους.
    Ευχαριστούμε Αντιρρησίες!

    Μου αρέσει!

  3. δεν έχεις άδικο! γιατί τις περισσότερες φορές οι σπουδαγμένοι δεν ξεκαβαλάνε με τίποτα το καλάμι τους. δεν φταίει η γνώση βέβαια.

    Μου αρέσει!

  4. Και ποιά σπουδή είναι σπουδαιότερη από την ίδια την ζωή; Να εμβαθύνεις σε όσα συμβαίνουν μέσα σου και γύρω σου. Να καθίζεις τον εαυτό σου στο σκαμνί. Να βάζεις κάθε μέρα καινούργια αρχή. Να γίνεσαι καλύτερος και πάντα να λες έχω δρόμο ακόμη…

    Μου αρέσει!

Σχολιασε και εσυ...