Άνοιξα…

… την καρδιά μου, τα μάτια μου, το πνεύμα μου, την σκέψη μου…Για να δω, να βιώσω και να βοηθήσω τον εαυτό μου… τον κόσμο!
όταν ξυπνάμε, η ελπίδα δεν είναι νεκρή….
όταν ονειρευόμαστε, η ελπίδα δεν χάνεται…
όταν ενωνόμαστε, η ελπίδα γεννιέται…
όταν αγαπάμε, η ελπίδα εγκυμονεί….
η ελπίδα ζει, μόνο όταν ξυπνήσουμε, ονειρευτούμε, ενωθούμε, αγαπήσουμε και πράξουμε…
να συστηθούμε,
antirisis.wordpress.com

είμαστε νέοι, η ζωή μας ανήκει, την ιστορία μας εμείς την γράφουμε….

                       Έχουμε χρέος και προσπαθούμε να μην πεθάνει η Ελπίδα…
                             Έχουμε χρέος και προσπαθούμε να ξυπνήσουμε…
 
Τρία χρόνια λειτουργίας, τρία χρόνια παρέας…..Μαζί τα φάγαμε!, μαζί περάσαμε τα κάγκελα της φυλακής,
Μαζί χορέψαμε στο γηροκομείο, μαζί κάναμε με τους Αναρωτώμενους,
Μαζί τραγουδήσαμε στους δρόμους και στις παραλίες……!Έλα τώρα να κάνουμε μία καινούργια αρχή! Έτσι, κόντρα στους καιρούς βρε αδερφέ!
Έλα! κάτι να κάνουμε!

27 σκέψεις σχετικά με το “Άνοιξα…

  1. Καλημέρα κόσμε!!! Η προσπάθεια είναι πολλών… περιμένω την στήριξη όλων…
    Ας κάνουμε μια νέα αρχή… ποιοι είναι μέσα;

    χαίρετε!

    Μου αρέσει!

  2. Και πριν τα Χριστούγεννα… τα blogούγεννα…:P
    Καλή αναγέννηση! Καλή αρχή! Καλή δύναμη!

    Ν.Μ.

    ΥΓ. Υπέροχο το video! Συγχαρητήρια! Και ναι, μου βγάζει πολλή ελπίδα! Ευχαριστώ!

    Μου αρέσει!

  3. …να βοηθήσω τον εαυτό μου… τον κόσμο! Κάνοντας καλύτερο τον εαυτό μου κάνω και τον κόσμο. Η ΕΛΠΙΔΑ δεν έπαψε. Ας ψάξει ο καθένας μέσα του και θα την βρεί και τότε ας βοηθήσει και τους γύρω του να την βρούν. Καλή επανέναρξη!

    Μου αρέσει!

  4. Η ελπίδα ίσως είναι αυτή που κρατάει κάθε άνθρωπο στη ζωή…
    Όμως δεν είναι μια ελπίδα έτσι… δηλαδή δε μου αρέσει η κατάσταση κάποιων ανθρώπων που λένε: «Ελπίζω ότι τελικά όλα θα πάνε καλά». Γιατί ρε φίλε; Από που κι ως που θα πάνε τα πράγματα καλά;;;

    Όχι. Όχι. Ελπίζω επειδή μίλησα, είδα τους ανθρώπους γύρω μου και κατάφερα να βρω ένα κάτι το οποίο δεν περίμενα, ένα κάτι το οποίο μου γέμισε την ψυχή μου χαρά και αισιοδοξία. Αγάπη θες; Προσωπικά είδα τον κόσμο να ξυπνάει… Η τον εαυτό μου να ξυπνάει. Να θέλει να βγει από την αρρώστια και τη νάρκωση του, να παλεύει…

    Αυτό με γέμισε με ελπίδα… γιατί μόνο εγώ μπορώ να καταστρέψω τον εαυτό μου. Μόνο εγώ τον καταστρέφω…

    Μου αρέσει!

  5. ..εδώ νομίζω ταιριάζει κι αυτό..

    «..μα κι αν δεν πάνε όλα καλά..
    ..είπες πως σίγουρα θα πάνε για καλό..
    ..αρκεί να θέλω κι αν δε μπορώ..
    ..Εσύ με βλέπεις που προσπαθώ..»

    ..γιατί..

    «..κάθε μας μέρα, μια ευκαιρία..
    ..κάθε ανάσα, μια εμπειρία..
    ..κάθε μας σκέψη, ελευθερία..
    ..κάθε μας βήμα, μια ιστορία..»

    *καλή συνέχεια anti-(c)risis*

    Μου αρέσει!

  6. Παιδιά μου, ἀπευθυνόμενος σὲ ὅλους σας σήμερα σὲ ὅλα τὰ παιδιά μας, σᾶς λέγω νά μὴ διστάζετε νὰ κρούετε θύρες ποὺ σᾶς εἰσάγουν σὲ χώρους ποὺ σᾶς ἀνήκουν. Καὶ ἂν κάποιος δὲν σᾶς ἀνοίξῃ, νὰ σπάσετε αὐτὲς τὶς πόρτες μὲ τὴν ἀγάπη σας καὶ τὸ νεανικὸ μαχητικό σας ἐνθουσιασμό. Ὁ κόσμος εἶναι δικός σας, σᾶς ἀνήκει. (Πατρών ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ)

    ΝΟΜΙΖΩ Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΣ ΣΑΣ ΑΝΗΚΕΙ!!!!

    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ….

    Μου αρέσει!

  7. Καλως ήρθατε!!!!!!!! Καλως ήρθατε!!!!!!!!!!
    Ευχαριστουμε πολυ παιδια!!!!!!!!
    Η καρδιά διαμαρτυρόταν τόσο καιρό…μας ειχατε λείψατε πολύ!!!!!!
    Βάλτε μπρος τη μηχανή και θα έρθουμε και εμείς σε λίγο!!!!!!! 😉
    Με το καλό να ανταμώσουμε και από κοντα!!!!
    Φιλακια πολλά από το όμορφο και »δροσερό» Βέλγιο!!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιασε και εσυ...